دبیر فیزیک نوخندان

دبیر فیزیک نوخندان

به نام حق --- آموزشی- علمی و ...
دبیر فیزیک نوخندان

دبیر فیزیک نوخندان

به نام حق --- آموزشی- علمی و ...

به نام هستی بخش یکتا

میلاد با فضیلت مولایمان علی (ع) را به تمامی مسلمانان

و رهروان علی تبریک و شادباش عرض می کنم.

یا علی دستم بگیر

ولادت امام متقیان حضرت علی (ع) گرامی باد



رحلت امام خمینی بنیانگزار جمهوری اسلامی تسلیت باد


امام خمینى زنده است تا اسلام ناب محمدى زنده است و او زنده است تا پرچم

عظمت اسلام و وحدت مسلمین و نفرت از ظالمین برافراشته است.

وظیفه همة ماست که با توکل به خدا و تقویت روح اخلاص و همبستگی،
حرکت عظیمی را که امام بزرگوار آغاز کرده اند ادامه دهیم .


فیلم پخش نشده از مراسم لاک و مهر وصیت نامه امام خمینی (ره)لطفا در کناروبلاک مشاهده کنید


خداونداکمکم کن

تا زودتر ببخشم دیرتر برنجم

بیشتر بیاندیشم کمتر قضاوت کنم

بیشتر گوش کنم کمتر حرف بزنم

بیشتردل روشاد کنم کمتردل رو بشکنم

بیشترشادی کنم کمتر غمگین باشم



برعبور لحظه های روزگار

کاش می شد یک نگاه تازه داشت

کاش می شد رنگ باران را نوشت

   کاش می شد تا خدا پرواز کرد


بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد